NuffnangAds

Friday 1 November 2013

makang eskremmm..

holla~

So ini entry sambungan dating.kekeke
Dari TC weols pon bergerak ke destinasi seterusnya..
Actually memang purposely keluar pon sebab hari nie 31hb...
Happy Baskin Robbin Day~~ yeehaaaa...

Kat Kuantan nie BR memang hanya ada di East Coast Mall (ECM)..
Dulu hanya ada 1 shop lot BR kat ECM..itu pon kecik sgt kedainya...
Kalau masuk 20 org confirm pack...

Tapi last week aku ke ECM suddenly ada lagi 1 lot BR..
Masih terletak di level Ground Floor jugak..
Terletak di concourse area sebelum pintu masuk Padini, di hadapan Quicksilver Boutique..
Lot yang baru nie lagi luas, terbuka dan selesa...

Baskin Robbin.
Location : GF-PK01 and GF-PK02

Disebabkan weols pergi pada 31hb, as usual BR akan memberikan 31% discount untuk pembelian Pint, Quart and 1/2 Gallon ice-cream...Banyak jugak beza harganya korang...
31% off yahoooo!!

Terjenguk-jenguk weols ke dalam chiller ice-cream tue sebab jaih sibuk mencari perisa kegemaran dia, Pistachio Almond.. Tapi tak ada plak kat kedai yang baru nie. Then aku tanya adik yang jaga ice-cream tue dekat kedai lama ada perisa Pistachio Almond or tak, dia pon jawab tak ada... So never mind la, kita beli aje yang ada... 

Jaih pilih :)
source : BR website

Lagi dua flavor aku lupa apa..hahahaha..sebab both of the flavor tue flavor baru...blueberry apakebendantah namanya.. dan aku tak snap ice-cream sebab lepas beli weols terus balik rumah..tak makan kat situ pon... Sampai kat rumah terus masuk dalam fridge sampai ke hari nie belom makan lagi...hahaha..balik kerja nanti lah makan sambil tengok tv :p

So, berakhirlah entry monthly dating..hehe.. Esok (sabtu) dan aku plak dipaksa bekerja.. Jaih plak akan bertolak ke stadium atas semangat kesukanan menyokong pasukan tok gajah... Dan seterusnya jaih kena bekerja keras di kilang sebab plant kompleks dia akan shutdown. Maka, tinggal lah aku keseorangan..huhuhuh..


Kesian jaih bersungguh-sungguh mencari jersey Pahang tapi tak jumpa yang murah..kahkahkah
Owh sebelum terlupa, Lot Baskin Robbin lama terletak di GF-05 & GF-05 Alfresco. So jom kumpul duit untuk makan ice-cream 31 December 2013 nnti..

poiuytre~~

psst..psttt :  Baskin Robbin pon dah naik harga weh...Selalu aku beli RM 31 saje..semalam lepas cashier punch terkejut aku tgk amount RM 35...huhuhuh..pejam mata je la bayau..







No comments:

Post a Comment