NuffnangAds

Friday 1 November 2013

Monthly Dating : October 2013

Holla~

Aku n jaih memang mewajibkan sebulan sekali kitorg akan keluar berdating..
Dating pon just keluar makan, jalan-jalan, lepak-lepak, tengok movie at least once a month..
Movie memang dah lama tak terjah coz mcm tak ada cite menarik untuk ditonton..
Normally weols dating in the middle of the month..tapi disebabkan jaih agak sibuk bekerja dan october weols plak busy balik kampung sempena raya haji yang lepas, so sampai ke akhir october baru terhegeh-hegeh nak keluar kan..hahaha
Memandangkan 31.October dah menjelma, n aktiviti dating october masih tergantung dan sebelum duit gaji yang memang dah habis nie terus habis, so semalam weols decide untuk berdating after kerja.

Dalam kereta weols pon bincang-bincang nak makan kat mana...Aku dah lama gila teringin nak makan kebab baru McD, then jaih pon setuju utk makan McD...Since sampai Kuantan pon masih awal,we decided untuk ke McD Teluk Chempedak sahaja.

so beratur la kita sambil memilih menu..nampak tak gambar kebab idaman saya tue :p
akhirnya after 10 minit beratur..yeayy~!!
McD kat TC nie memang terkenal di antara McD yang paling ramai dikunjungi..so kalau beratur selama 10 minit tue kira mcm sekejap je la sbb aku pernah beratur almost 45 minit utk mendapatkan makanan..haha

tadaaa.. akhirnya dapat jugak aku makan..nyumm..nyummm..
pilihan jaih..double GCB...double ko...lapar bebenor katanya

Actually jaih was-was nak ambil GCB nie..sbb dia kalau ke McD memang hanya akan pilih Big Mac..tapi ntah apa mimpinya nak cuba berger lain..
dan separuh dulang fries untuk dihabiskan :)

Secara keseluruhannya, GWrap baru dari McD nie memang sedap dimakan lagi-lagi untuk penggemar sayur-sayuran. Cuma aku tak berapa suka dengan rasa ayam bbq tue sebab makin lama makin muak..jadi aku makan dengan tambahan sos dan black pepper...tapi yang membuatkan kebab nie spoil sebab kulit ayam dibuang dengan tidak proper...aku plak memang tak makan kulit ayam, so memang agak terbantut selera..hahaha

Jaih plak gagal menghabiskan double GCBnya..hahaha...itu la tamak lagi..sebenarnya dia memang lagi sukakan beef burger..tapi sebab gatal sgt nak mencuba menu lain dari bigMacnya maka terjadilah pembaziran makanan di situ..mujur lah weols terjah waktu mcValue Dinner, so tak ada la terasa sangat nak membayarnya...

So sambil makan-makan tue aku pon cakap kat jaih aku sebenarnya ada rahsia yang aku sorokkan dari dia.. tapi aku masih lagi main tarik tali nk reveal rahsia tue..sebenarnya tak ada la rahsia apa pon, just nk bgtau aku sebenarnya dah ada blog..hahaha..aku dah hampir nak bgtau, tapi tiba-tiba aku tak bagi tau..apa lagi sentap la mamat tue..dan akhirnya aku berjaya tak bagi tau..kekekeke..
mamat sentap yang malu untuk diambil gambarnya..hehe

wahhhh...panjangnya entry ini... pestime nie aku menulis entry panjang macamnie..haha..ini baru satu babak kan... so next destination kita smbung entry lain la yeak...cm malas plak nk type..haha...

poiuytre~~

pstt...pstt : tertanya-tanya siapa la si jaih nie kan...nanti la aku buat entry khas untuk dia :)

No comments:

Post a Comment